Home > Radio-tv-bioscoopreclame > Regionale tv-reclame

pub-tv-locale-01

Regionale tv-reclame

Bij televisie zijn regionale loskoppelingen niet mogelijk. Daardoor geeft de regie u de toestemming om een regionale voorkeursprijs te genieten, zelfs als uw spot nationaal wordt verspreid. Een groot aantal verkopers van meubels, bedden en andere interessante producten (in feite een brede waaier) genieten deze voorkeurstarieven. Het gebeurt vaak dat een regionale adverteerder slechts 30% van het toegepaste tarief moet betalen. Voorwaarden om te worden aanvaard als regionale adverteerder? Enkel een verkooppunt hebben in één regio of enkel vermelding maken van de verkooppunten van deze specifieke regio.

Let wel op: niet alle zendtijden zijn beschikbaar voor regionale adverteerders… De « piekuren » worden vaak niet opgenomen in het regionaalbeschikbare uurrooster. Het is van essentieel belang om uw spots te verdelen. Wij laten van te voren evaluaties van het verworven kijkerspubliek uitvoeren op basis van de gekozen strategieën.
Aan de hand van de kijkcijfers kan worden ingespeeld op de campagne. Voorts kan een simulatie worden gemaakt van deze campagne en haar resultaat in termen van kijkersdichtheid, doelpubliek en gemiddelde herhaling (OTS : opportunity to see). Laat u op het vlak van televisie zeker niet misleiden. Ook al heeft u een krachtige, overtuigende boodschap die aanspreekt…veelvuldige herhaling blijft van essentieel belang.